måndag 4 november 2019

~Måndag~

Godaaa. Måndag igen,och kylan verkar ha hittat hit. Är alltid så himla frusen direkt det kommer några minusgrader,innan jag vänjer mig vill säga. 
Allhelgona-helgen kom och gick. Var till gravarna och tände ljus på Fredagen. Var säkert jättevackert där när det blev mörkt.

Före jag hämtade Elias på Fredagen så skulle jag ta ut glas och metallen vi har under diskbänken här i lyan. Upptäckte då att det läckte vatten. Var helt blött på skivan ,och den var mjuk och böjd. De jag hyr av var dock snabbt på plats,och ingen större skada hann det bli. Endast skivan som måste bytas ut,samt någon del till slangen som går till diskmaskinen. Phew! 

Senare på kvällen hade vi lite spa här ,samt kollade film. Desto vildare blev inte vår helg. 

Igår hämtade jag en liten vinst jag vunnit i ett Avon-lotteri. Alltid kul med vinster! Lyxade till det med lövbiff,pepparsås och klyftpotatis till kvällen. Måste ju skämma bort gubben ibland,han är ju alltid så snäll. ❤

Nåja,ska småningom hämta Elias,som varit hos pappa tills idag.  
Imorgon blir det den vanliga stadsrundan och sen noll planer (förutom skola ons-tors förstås). På Lördag blir det nog Vasa.

Ha det fint. 





Bossi


En av de finaste kissorna jag sett 😻

Inga kommentarer: