fredag 3 januari 2020

Nytt år & rea.

Goddag. Vilka slöa,tråkiga dagar alltså. Blåser som tusan utomhus också. 
Har ännu inte fått tillbaka nån energi efter sjukandet här. Hostan sitter kvar för mig,och båda kidsen. Lite smådeppig känner jag mig också,kanske för att jullovet snart är förbi,och vi inte kunnat njuta av det alls. Eller orkat göra någonting överhuvudtaget. Men,det blev såhär denna gång. 

Igår var vi iallafall till Jeppis. Fyndade lite plagg till kidsen vid H&M,samt en t-shirt och huppari till mig. Har ännu ett presentkort till H&M som jag ska använda online. 

Nyår då? Hade som sagt barnen hemma,så det blev lugnt. Åt klyftpotatis,lövbiff,bernaisesås och drack blubb blubb haha. Någon raket sköt vi såklart upp också. 

Snart har halva dagen gått och vi har inte gjort någonting alls. Julen är så gott som bortstädad,och det blev tomt överallt. Gardiner ska jag nog byta idag. 

Ha en bra dag,och helg! Vi har inga planer alls,förutom ishockey imorgon. 




Skönaste pyjamasen


Inga kommentarer: