måndag 27 januari 2020

Ny vecka.

Goddag. Måndag igen en gång. Tycker det bara är Måndagar och Fredagar nuförtiden. Vi har fått lite vinter iallafall,även om snön lär smälta bort igen. Känns riktigt kallt ute idag med blåsten. Men,det skulle ju kunna vara värre. Kylan gör ju att mina händer får utslag som svider,och därför har jag varit tacksam över det mildare vädret. 

Helgen blev en lugn en. Kollade film i Fredags,var till villan och checkade läget på Lördagen. Igår var vi till pappas,som kommit sig hem från Thailand där de varit senaste 2 veckorna. Med sig hem hade de lippisar till oss alla,samt flytande kokosolja till mig (i love it!). 

Annars är det rätt lugnt. Jag röjer ur lite vartefter här i lyan,ger bort det jag tror någon annan har användning för och slänger skräp. Jag är en som ser potential i en paff-bit så ni kan ju tänka er vilka samlingar jag har här i skåpen. Men,det som jag inte använt hittills får nog ryka nu. (eller så släpar jag det hit till skolan...😀)
Har ingenting inplanerat denna vecka förutom dejt med Jannika & Karin på Onsdag. Ska bli kul! 


Ska börja röja i Benjamins rum nu,ser ut som en atombomb slagit ner där. 

Hepp. 





Nya prints








Inga kommentarer: