tisdag 4 februari 2020

Februari.


Godmorgon! Äntligen Februari. Januari känns alltid lång på något vis? 
Vi har haft en superhelg med barnen! I Lördags var det kalas på schemat för Elias,och sålänge han var där så smällde vi andra (+ Benjamins kompis) iväg till villan. Kunde kanske ha varit bättre väder,men vi satt inne och frös istället haha. Pojkarna skulle åka pulka,men det var alldeles för mycket mjuk snö för det.

Efter det for vi till mammas där lillsyrran och hennes pojkvän var i full gång med att bygga en snöhäst. Såklart måste ju jag bygga en snögubbe då också. Man blir aldrig för gammal för att leka i snön 😆
På söndagen fick vi efterlängtat besök av Jessica och hennes karl. Flera månader sen sist! Tog sen en kort promenad i solskenet. 

Jag har fått låna svärmors crosstrainer,så jag ska försöka börja "träna" lite. Främst för att förebygga värken i kroppen. Men nu har jag inte haft ont alls,och jag tror ju det beror på det milda vädret. 


Jag nämnde för någon vecka sedan om blodprov som skulle tas på Benjamin. Långtidssocker och fastevärde. Fick ett samtal förra veckan om att hans fastevärde var onödigt högt,hela 8,6 och det ska vara under 6. Så igår fick jag veta att det skickats en remiss till barnpolikliniken i Jakobstad. Så får vänta på en tid dit. 

Nu ska jag ställa mig mot Jeppis. Lillsyrran har kort dag,så hon ska hämtas. 

Ha en superdag! 💓



New partner in crime







💕





Inga kommentarer: