fredag 7 februari 2020

Fredag..igen.

Goddag! Fredag igen,helt otroligt hur veckorna flyger iväg! (pensionärsvarning
Nä men påsant,det var ju nyss jullov,och snart är det sportlov? 
Jag har båda barnen hemma på sportlov,så någon aktivitet måste vi nog hitta på.

I Onsdags var vi med Elias på klättring till Munsalagården. Han tycker det är så roligt,och far upp som en spindel på varje bana. Nästan så det är för lätt. Jag var in till bibban på samma gång,och lånade böcker till det senaste pysslet jag provar på,nämligen korsstygn /broderi. Än sålänge är inga alster klara,men om de blir bra lär jag nog visa upp dem. 

Blir en barnfri helg,men båda barnen kommer hem redan i övermorgon. Nästa vecka blir det Komarov-arenan med skolan för Elias,för här finns det ju ingen is iochmed det milda vädret. Så han får skrinna åtminstone en gång i år. På Onsdag har vi prickat in en dejt hemma hos Karin,ska bli kul att se hur de bor 😊

Ska ställa mig på crosstrainern och stånka en stund,sen duscha innan jag för Elias till sin pappa. 

Ha en fin helg alla! 






💓


Inga kommentarer: