torsdag 13 februari 2020

Kärlek hela veckan.

Godaa! Torsdag igen,och alla hjärtans dag imorgon,eller vändagen. Elias har nog firat hela veckan med att pyssla kort på eftis och sprida runt. Jag fick 2,och jag lämnade nästan som en pöl på golvet. 😀 Kan ju säga att han annars inte alls gillar att pyssla,så det betyder ju ännu mer att han faktiskt suttit ner och tagit sig tid att göra dessa kort.

Vi har en bra stund haft en sönder byrå här i hallen,och nu i Måndags såg jag på FB-loppis att det fanns en i Pensala för 35€. Så den fick det bli. Är så nöjd! Lite högre än den förra,och större lådor.

Annars har det väl inte skett något speciellt denna veckan heller,det är den vanliga ruljansen.. 
Igår blev det villan med lillsyrran där vi tog en promenad längs skogsvägen. Så skönt! Har som sagt börjat röra på mig betydligt mer än jag gjort,och det känns bra. 
Inga evighetslånga sträckor jag går,för då skulle jag tröttna så snabbt. Samma med crosstrainern,inga långa pass,för då skulle jag ledsna. Men,lite är bättre än inget! 

Idag blev jag helt sjukt hängig på en gång i skolan. Fast jag helst skulle lägga mig ner och sova en stund,så tror jag att jag kopplar Kiira och beger mig ut på en kort promenad. Men först ska Crockpoten sättas igång,den får göra maten idag.

Blir en helg med barnen,och det känns så skönt! Ska till Jessicas på Lördag,en stund sen sist. 



Önskar er en trevlig helg,och en härlig vändag! 💗


💗💗💗








Fick en så vacker orkidè av karln igår 💓

Inga kommentarer: