onsdag 19 februari 2020

Mitt i veckan.


Onsdag igen. 2 dagar kvar till sportlov! Lär ju inte bli några vinteraktiviteter,det känns ju mer som påsklov än sportlov. Har redan hört vårfåglar kvittra,och diverse kryp har redan vaknat. Märklig vinter. 
I Söndags var vi till Karins,och oj så himla fint de hade det! Så sjukt avis på deras köksgolv,helt otroligt fint! 

Fick i förrgår ett meddelande på instagram att jag vunnit en tävling. Man skulle kommentera vilken av 3 grejer man ville vinna,och bland över 500 kommentarer så var det jag som vann! Alltid kul med vinster. 

Fick också äntligen en tid till diabetessköterskan angående Benjamin. Så på Torsdag nästa vecka ska vi infinna oss i Jakobstad på mottagningen. Få se då. 

Har en tid haft en sorts eeeeh,böld (?) på insidan av underläppen. Som ett blåbär typ. Inget sår ,inte ond,eller något sånt,bara en kula. Så imorgon ska jag iväg till jouren och visa upp det. Kanske är det något jag får leva med (grymt irriterande...) eller så går det att operera bort. 
Sen är det så gott som helg igen,och en barnfri sådan. Inga planer,och inte orkar jag med destor mer galej heller. 

Förutom sjukhusbesök så har vi bara inplanerat "Stjärnhallsskoj" nästa vecka,på Fredag. En dag ska vi nog fara till villan och grilla korv,samt någon dag träffa Jannika och Karin. 

Nu ska jag ta hunden och traska iväg till pappas och inspektera lillsyrrans kaninbursbygge. 

Hepp. 







Inga kommentarer: