måndag 17 februari 2020

Nah.



HAR DU?

Folköl i kylen: Nope,jag måste vara konstig som inte gillar kall öl. Hellre dricker jag rumsvarm 😂
Något husdjur: Pomeranianen Kiira , 3 katter : Bailey,Nelson och Theo. 
Någon favoriträtt: All form av pasta. Och tortillas. Och spenat. 👀
Puder på dig: Inget smink alls just nu,men oftast jo. 
Några framtidsplaner: Klart det finns planer,men man vet ju aldrig om man ens lever nästa år,så försöker inte ha så höga förhoppningar. 
Någon sjukdom: Diabetes typ 2,och Raynauds. 
Gymkort: Nej. 
Några MVG:n: Nej. 
Något beroende: Kaffe och (tyvärr) cigg. 
Nagellack: På mig jo,och en liten samling. 

Någon vän som bor i ett annat land: Nej? 



VEM?

Avskyr du: Ingen,orkar inte slösa energi på att hata. 
Längtar du mest efter: Alltid Benjamin de veckor han är hos pappa. 💓
Stör du dig på: Människor som aldrig någonsin är nöjda,utan alltid hittar NÅGOT att klaga på. 
Gosar du med: Kiira. 
Lagar mat: Jag,eller karln. 
Diskar: Diskmaskinen oftast. 



VILKEN?

Tidning läser du: Egentligen ingen fysisk tidning. 101 idèer då en fanns,men ingen i nuläget. 
Buss åker du oftast: Ingen. 
Dag fyller du år: 25 mars. 
Årstid föredrar du: Vår. 

VAD?

Gör du nu: Detta? 
Gör dig till en bra människa: Eeehm,jag är snäll (åt dem som förtjänar det),givmild och omtänksam.
Gör dig till en dålig människa: Jag säger precis vad jag tycker,kan ibland vara till en nackdel.
Vill du arbeta med: Blommor. 
Är roligast just nu: Att det snart är sportlov. 
Har du på dig nu: Topp + mjukisbyxor. 
Äger du för skor: Är inte så brydd i skor,men har också väldigt svårt att hitta skor som passar min fot. Går i skor med platt sula trots att min fot är som en uppochnervänd banan. Men,1 par vinterskor,några crocspar ,sneakers och sandaler. 
Har du för storlek i skor: 40-41
Läser du för bok: Just nu är det en thriller vid namn "älskade barn". 
Ska du göra nu: Göra en bukett,sen trampa på crosstrainern en stund. 

Inga kommentarer: