söndag 19 april 2020

Boredom.



Vad åt du till frukost?
 Har inte ätit något än..Men drack kaffe.

Vilken film såg du senast?
 Alla Wrong Turn filmerna + alla Saw filmerna.

Nämn fem saker man kanske inte vet om dig: 

1. Har brutal åldersångest. 
2. Har Rauynauds.
3. Har väldigt många födelsemärken.
4. Lite av en hypokondriker. 
5. Har en ärftlig form av diabetes.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Gladiator

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men sedan inte gör det?
 Nej,jag är ingen som gärna pratar i telefon.

Vill du just nu göra några tatueringar? Ja,vill göra om den jag har på ryggen samt göra en ny med mina barns namn.

Sover du med, eller utan kläder på dig? Vintertid med rätt mycket kläder. På sommaren utan.

Vilken parfym använder du? Har många olika,men nu är det främst Avons Encanto irresistible samt olika miniparfymer från Versace jag använder.

Hur många landskap har du bott i? 1

Sover du på någon särskild sida? Vänster,svängd mot väggen.

Är du en beroendemänniska? Tyvärr ja.

Vem är den roligaste människan du känner? Roger och Jessica. 💗

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
I en plåtpolis ja,men annars har jag aldrig någonsin blivit stannad av polisen,och jag har haft körkort i 14 år!

Dagens låt? Axel Rudi pell- hallelujah. 

Har du varit med i tidningen? Säkert nån gång.

Vilken är din favorit tecknade film?
 Ice age.

Vem ringde du senast? Min son.

Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret.

Vilken är din favoritjulsång? Julen är här.

Vilken är din bästa egenskap?
 Ärlig. På gott och ont.

Är du social? Där har jag ändrat totalt. Förr var jag nästan rädd för andra människor,och tillochmed för att tala i telefon med okända. Inga problem whatsoever med det idag,så ja,jag är social.

Favoritland utanför Finland? Kanske Canada?

Vad läser du just nu?
 "Innan ni tog oss" av Lisa Wingate.

Hur mycket kontanter har du på dig just nu? Kanske 30€

Favoritskådespelare? Jason Momoa,Charlie Hunnam,Christina Ricci m.fl

Isglass eller mjukglass? Båda?

Vad är det första du gör på ett hotellrum? Fotar,troligen.

Från vem är ditt senast mottagna SMS? Min son

Vad stod det? "ok"

Vad skulle du vilja lära dig?
 Att sminka mig? Samt göra frisyrer.

Vad var ditt senaste inköp? Mat högst troligen,och palettbladsfrön.

Till vem sa du ”Jag Älskar Dig” senast? Roger,och mina söner.

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln i morse? Åh herregud?

Vad väljer du, godis eller chips? Inget av dem,äter knappt godis alls,och inte chips heller. Pistagenötter och popcorn går nog före.



Din sämsta egenskap: Tänker inte efter före jag säger något.

Vad är ditt favoritdjur? Hund.

Hur lång är du? 161

Vilken är din ögonfärg? Blå-grön

Vad värdesätter du hos dina vänner?
 Ärlighet,humor.

Vilket av plaggen i din garderob är din favorit? Fila t-shirten,Filahupparin,och min Björn Borg t-shirt.

Vad får dig att gråta?
 Ytterst sällan jag gråter nuförtiden. Kan däremot få ett riktigt breakdown emellanåt,och då gråter jag åt ALLT.

Nämn tre saker som får dig att le? Mina barn,djuren,samt att det är VÅR.

Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara? Att Corona skulle försvinna, att alla i min familj får vara friska och må bra, att mina barn lyckas i livet.

Vilka är dina favoritserier på tv?
Just nu är det Orange is the new black,helt suverän serie! Annars är jag grymt förtjust i Sons of Anarchy,Vikings och The walking dead (dock bättre förr..)

Vad har du på dig just nu? Topp och mjukisbyxor.

Vilken superkraft skulle du välja – att kunna flyga eller att vara osynlig? Osynlig.

Vilket är ditt favoritgodis?
 Äter inte godis ofta,men kanske Kismet eller Dajm.

Vad är din största fobi? Att mina söner eller någon i min familj ska bli sjuka och/eller dö.  

Inga kommentarer: