fredag 10 april 2020

Långfredag.

Goddag! Långfredag,och jag brukar alltid tycka att det är årets längsta dag. Nåja,kanske inte i år,då många dagar har sett lika ut nu i flera veckor.
En annorlunda påsk på gång som sagt. Vi kommer ha äggjakt imorgon,och Elias ville bli målad trots att vi inte häxar desto mer. Badtunnan ska vi också plumsa i imorgon. 
Ska strax åka iväg till pappas och tvätta bilen. 

Igår blev det kaffe med bästa Karin och Jannika i Vexala. Gosade med världens sötaste kattungar,åt tårta,kaffade och snattrade. Alltid lika trevligt! Så skönt med äkta vänner! ❤

Fick hem en fröbeställning jag gjorde häromdagen. Nu hoppas jag verkligen att jag lyckas med min palettblads-sådd! 
En annan beställning jag gjorde så var massor med vattenpärlor. Elias älskar ju dem,och visst tycker även jag att de är coola. Satisfying minst sagt. 

Nu måste vi nog aktivera oss. 

Ha en riktigt skön påsk! 🐇


Vårens första penseér


Oxalis 







Inga kommentarer: