tisdag 26 januari 2021

Suck.

Morning. Tisdag idag,och jag vaknade med en helvetes värk i höften. Eller värk och värk,snarare ilningar ända ner i benet. Har på känn att det blir en helt underbar dag,krhm. Inga värktabletter eller mediciner tar på denhär skiten. Får vanka som en anka hela dagen har jag på känn. 

Händerna har börjat krångla också,som alla vintrar. De sväller upp (främst högra handen) så jag har svårt att böja fingrarna,svider,kliar,är kokheta för att sedan bli iskalla. Det känns lite hopplöst ibland kan jag säga,och humöret är i botten. Ännu värre när det har varit snöstorm de senaste dagarna,andra njuter av snömängden som kommer,jag vill bara gråta,för jag vet att mina besvär inte lär lätta inom de närmaste månaderna.. Men,det finns de som har det värre,alltid. Men ibland måste väl jag också få "marr" lite. 

Till läkare löns det inte att gå. Där tas det bara reumaprover om och om igen som inte visar någonting,och man känner sig lite löjlig och "pjaso" då de inte hittar något fel. 

He om he. Nå,får dra upp snoron (nee,int corona,å int förkyld heller..) och fortsätta,är ju rätt van att ha det såhär vid det här laget. 


Ha en fin dag. 




Jag hade rätt vackra islyktor innan de smälte bort. 










Terapi



Inga kommentarer: