tisdag 2 februari 2021

Hej Februari.

 Äntligen kan vi lägga Januari bakom oss,och välkomna årets kortaste månad! 

Vi har fått extrema mängder snö,nog om man jämför med ifjol då vi knappt hade en flinga på marken. Har säkert 2 meters drivor här efter snöskottandet. Idag är det sol,och så himla vackert,men KALLT. Ca. -22 här imorse. Mina händer har blivit bättre sedan jag sist skrev,men får se vad denna köldknäpp ställer till med nu då. 

Både Elias och Benjamin har varit hemma nån dag senaste veckan. Nån märklig förkylning som inte riktigt bröt ut. Men nu ska vi tro vi är back on track! 

Har varit en flitig besökare på Sunds den senaste tiden. För tyvärr har ju många av mina växter sagt hejdå,samt att jag fått in sorgmygg (?) i vissa av mina krukor,som lett till att mina sticklingar har dött. Nå,glad är jag iallafall att några av mina kära palettblad har klarat den allra mörkaste tiden. 

Annars är det väl som vanligt här,lite på sparlåga nu igen tycker jag. Men men. 


Ha det fint! 


Loppisfynd








Lillsyrrans telefonkamera e fantastisk! 










Fick dessa pants på posten igår,menade åt Benjamin men höh,gick på mig? 👀



Inga kommentarer: