torsdag 18 februari 2021

1802

Morjens! Herkkas vad veckorna flyger och far,hinner med ingenting!

Imorgon är det igen Fredag,och en barnfri helg blir det. Blir nog bara film och snacks. Lär ju ska komma ännu mera snö,i allra värsta fall ännu en halvmeter till (!?). Tycker vi har alldeles tillräckligt redan. Vi har ju haft så fina dagar nu,men lite onödigt kallt som sagt. 

Hade ju lite tänkt mig ut på till villan på Lördag,men får se om man ens kommer sig fram dit. Får väl piknicka i nån snöhög på gården i värsta fall. 

Annars rullar allt på som vanligt. Kidsen har haft många prov nu då det snart ska bytas period. Men,snart får de sportlov,och vi ska hoppas på superfint väder! Tyvärr har jag inte Benjamin den veckan,men ska se om han ändå skulle komma hit en natt. 

Nu måste jag nog försöka få klart några av mina projekt som bara har lämnat och skräpat här de senaste månaderna. Jag är proffs på att börja på nytt innan jag fått klart det förra. 


Ha det fint. 



Bror och kids kollar istjockleken i Lördags

I Söndags,fantastiskt fint! 




 

Isprojekt med infryst ljusslinga. 


Benjamin har börjat intressera sig i fotografering. Han får låna min Canon,och trots att den är gammal så blir vissa bilder super. 





Var dagmamma åt Nova i Måndags... 

..Som Kiira är grymt skeptisk till. 😁

Villaliv med Nova igår




Inga kommentarer: