onsdag 17 mars 2021

Ja taas mennään..

Morning,eller god förmiddag. Sitter och försöker samla motivation till att göra något idag,men är så fruktansvärt trött. 

Har sedan några dagar tillbaka känt att det ofta blir lock för öronen (går och gapar som en fisk på land). Igår var jag även rätt yr,så om någon såg mig i Jeppis vinglandes så var jag inte full iallafall.

Efter att ha handlat färdigt i Jeppis så slog jag en signal till hvc,och de hade tid för en koll direkt. Sköterskorna konstaterade att jag hade väldigt svullna örongångar,denna gång i båda. (I december var det bara högra örat) Så det blev läkare,och domen blev öroninflammation i höger öra + örongångsinflammation. 

För att förtydliga så ingen får åt hjärtat att jag går och handlar "sjuk",jag har ingen feber,ingen förkylning eller så,bara öronen som bråkar. 

Så nu ska jag knapra Duact,vilket är en slemhinneavsvällande medicin (som jag blir extremt trött av uppenbarligen),samt Amoxin (antibiotika).

Så nu ska vi tro att denna "leva i en bubbla"-känslan snart avtar,och att jag blir lite mindre yr småningom. 

Ha en fin dag alla! 


Mina palettblad börjar ta sig tack vare vårsolen 💗







Projekt hitta palettbladsfrön 👀


Gårdagens fynd,som nytt ↓ 😍



Min lillasyster har talang 😮💕


Söötast,med matchande kläder 😃💓



Inga kommentarer: