fredag 26 mars 2021

Får man..

..ha "lejdån" på sin egen födelsedag? För jestas vilken lejdo jag hade igår. Länge sen jag haft en riktig deppdag. Blev 33 år igår,och jag har ålderskris. 

En annan sak är mina förbenade öron som aldrig blir bättre. Fick slå en signal till hvc igen då örat började värka igen efter 1 veckas antibiotika-kur. Så igen blev det mediciner för 50 ege. Lagt 100-lappen i öronen den senaste veckan. Nu ska det droppas i näsan + ätas värkmedicin. Idag är jag dessutom lite yr,och fruktansvärt trött. Ska till diabetessköterskan halv 1,men har haft riktiga supervärden så jag tror hon är nöjd iallafall. 

Annars inget planerat denna helg,förutom filmkväll med kidsen ikväll. Troligen blir det ju villan imorgon ifall vi har fint väder. 

Tror jag ska springa in till bibban efter hvc,alltid kul med nya böcker att läsa. 

Ha en fin dag,och helg! 








Kul på distansgymnastik 👀

Nyaste muminmuggen får agera påskpynt💓



Mamma var inte nöjd med dem,men jag är 💖



Inga kommentarer: