torsdag 24 mars 2022

14

God eftermiddag! Igen är det Torsdag,och igen är det så gott som helg. Bara Måndagar och Fredagar nuförtiden typ. En helg med kidsen blir det. Synd att de lovar typ storm på Lördag,skulle ju gärna ha fått vara sol. 

Imorgon fyller jag år. 34 perhanas år. Håller på att få ålderskris på riktigt. Tänker på vad jag gjort hela halva livet,och kommer fram till....? Såklart,jag har fått och uppfostrat 2 söner,men annat? Tänker bara på vad andra har gjort,äger, har sett i sina liv,som inte jag har. Löjligt kan tänkas,jag har ju så mycket att vara tacksam för. Ändå kan jag ibland känna att det fattas något,liksom,vad ska man ha gjort när man närmar sig 35?😏 Mentalt blir jag aldrig äldre än 14 dock.  

Förutom min födelsedag så firar jag och Roger vår 5-årsdag! Tillsammans med honom har jag fått flera av mina största drömmar uppfyllda. Min Kiira,hundrasen jag alltid drömt om att ha,så har jag nu. Vi har rest till Polen,och Auschwitz som jag läst varenda bok om,vi har sett Metallica live,även Ozzy osbourne. Än till är jag bortskämd med att han alltid ställer upp för mig och kidsen till 100 %!

Vi ska fira med klyftpotatis,lövbiff och sen äppelpaj till efterrätt imorgon.  

Ha det gott. 



Runt hörnet

Vårigare krans



Rea på Sunds förstås haha. Trånat länge efter denna,men tyckt den varit dyr. Nåja,nu var den 1 € 😄





Mera lera åt folket! Så roligt material




Inga kommentarer: