torsdag 17 mars 2022

170322

Godmorgon! Ännu en solig dag,vi har ju haft lyxen att ha sol nu flera dagar. Här runt knuten kommer scillan upp redan. Lite väl tidigt kan jag tycka 👀 Myrorna har också vaknat,och kommer in genom bakdörren traditionsenligt. Blir svettigt värre i lyan på dagarna och iskallt på morgnarna då jag vridit ner batterierna och glömt att skruva upp igen. Våren på inkommande alltså! 

Annars inget nytt direkt,vardagen har börjat rulla på igen. Elias är iväg till Lappo idag från skolan. Får hoppas han kommer hem utan brutna ben eller armar. Tacksam är jag iallafall för hjälmtvånget även om det inte var så populärt bland kidsen. 

Har återfått skaparlusten lite efter en period av totalt BLÄ. Trött är jag fortfarande efter coronan dock. En vårkrans har jag gjort,jobbat lite med lera osv. En del loppisfynd blev det i Tisdags också,bland annat en "ny" vårjacka till mig. Superskön! 

En barnfri helg väntar,och inga planer förutom hemlagad pizza. Förslag? 

Ha det gott. 







Kransbeställning





Skaffa husdjur they said... Tejpborsten är min bäste vän 😝



Rea vid Sunds 😇




Hello Scilla



Inga kommentarer: