måndag 28 mars 2022

Takatalvi.

Varje år kommer den,varje år blir man lika förbannad. Takatalvi kallas det här. När våren kommer av sig,och det blir vinter igen. Nå,bara att acceptera,det blir ju nog vår förr eller senare. 

Blev en rätt händelselös helg med kidsen. Lyxade som sagt till det lite i Fredags med god mat och äppelpaj med vaniljglass som efterrätt. Jag blev bortskämd med en massa presenter. Så tacksam! 🌷 Hämtade även ut min födelsedagspresent av gubb,en massa pysselpapper. Enligt mig kan man aldrig ha för mycket papper!😂 

Lördagen stormade bort,så blev varken gjort ditt eller datt. 

Småningom ska jag hämta Elias från skolan,och senare idag ska han iväg till en kompis. 

Imorgon blir det Vasa med lillsyrran som ska på smärtbehandling till VCS. Under tiden ska jag nog besöka bland annat Combolina,Tiger,Rusta osv. Får se hur länge det tar helt enkelt. 

He om he. Ha en fin början på veckan! 



Nr 43 och 44 i samlingen 👇❤

















Inga kommentarer: