fredag 12 maj 2023

Nåjaa.

Terve terve. Fredag igen. Blir en barnfri helg,med ishockey,kurs,ishockey igen,eventuellt Eurovision samt morsdag på Söndag. Vet inte hur jag ska hållas vaken till typ 02 imorgon natt,så får väl sova emellan och stiga upp till röstningen 😁 

Jag håller ju såklart på vår Käärijä,sången har gått på repeat här länge,och min första reaktion var som många andras att "herregud",men efter att ha hört den många gånger så gillar jag den! Loreens låt är väl helt okej,men tycker inte den står ut på något sätt. Nå,får se,kan ju gå hur som helst. 

Vm i ishockey ska ju såklart kollas,och idag stå USA som motståndare. Kan också gå hur som helst. 

Imorgon ska vi då på akvarellkurs,och förhoppningsvis lära oss måla moln och hav. 

Nästa veckas Fredag åker många här i skolan iväg till Helsingfors,inklusive Elias. Blir säkert en rolig resa! Jag ska vara i skolan Fredag och Lördag med de elever som stannar kvar. 

Varmt väder lovas nästa vecka också,kanske man skulle våga så blomfröna?👀 Mina perenner har iallafall vaknat. 

I slutet av Maj-början på Juni kommer vi hämta hem en kissibejbis. En vit-orange med extra tår som ska heta Hugo. Miilo har varit lite konstig,och verkat lite deppat efter att vår Bailey försvann. Tror han kommer älska att få en lekkompis❤

Ha en bra helg!





Miilo har fått prova på Shebas kattmat i samarbete med Buzzador. 👀


Lilla Hugo ❤



Inga kommentarer: