lördag 20 maj 2023

*

Hello. Känns inte alls som helg då det varit skoldag idag. Ingen lång sådan,men ändå. Elias är som sagt i Helsingfors,och kommer hem runt 12 inatt,hur jag ska hållas vaken tills dess är ett mysterium. Helt sjukt hur trött jag blivit. Har iallafall fått lite bilder sänt till mig av deras bravader där,och de ser ut att ha det jätteroligt! 

Vi som lämnat här på hemmaplan har haft 2 trevliga dagar med lite olika program. Igår blev det Nykarleby med besök på Kuddnäs,ljusparken,bibban och sen mat på Victorias pizzarestaurang. Idag har det bakats både kokosbollar och kolasnittar. 

Förra helgen var vi som sagt på akvarellkurs. Riktigt bra kurs,men jag hade nog en dålig målardag,blev inte bra alls. Men sådana dagar har väl alla. 


Borde verkligen bege mig ut och få något gjort,så några frön,plantera om några krukväxtsstackare,göra min sommarkrans osv.. Sen blir det ishockey förstås. 


Ha det gott. 











"Mosters" vesslona 😁

Kuddnäs,vilken idyll! 

Elias ❤


Inga kommentarer: