onsdag 10 juli 2013

Bildbomb

Huuu vilken dag. Fick sovmorgon ända till 10,så det var en superstart på dagen. 
En halv 12 körde jag Benjamin till sin pappa,sedan vidare till Jeppo och plocka upp Robert och Elias. 

Iväg till Kälviä med stopp i Kokkola och mäckenmat! 


Gick av och an efter Elias som var i traktor-himlen. Jag hann se massa söta djurbebisar,och fotade massor. 
Så kom någon (R) på att vi skulle åka till Ylivieska och Kärkkäinen i samma veva. Sagt och gjort. 
Han shoppade loss (finns ingen som kan shoppa som han),medans jag kom hem med en muminmugg,ett par byxor till Elias,sminkborttagningsmedel och en ny sminkväska. 

Pinade av hemåt med ett kaffestopp i Krombi hos R:s faster. Trevligt! 

Och nu har jag plockat undan här hemma,så imorgon är det bara att dammsuga. Fick äntligen tillbax min diskmaskin också. Like Christmas! 

Nu ska jag bara njuta av tystnaden,dricka en öl eller 2,sedan kolla film. Känns märkligt att inte ha några barn hemma.

Pics.. 


KRASANIIN





Bejbs

Nöff
Elias fick en egen grävmaskin :P

Ah


Fick på posten till B :)
Nejps,hej!

Inga kommentarer: