måndag 8 juli 2013

Stan

Jepp,blev "stan" idag då. Benjamin hade färdigt redan efter första butiken. Men vi gick iaf genom Lindex,Tiimari,2 loppisar och såklart Lidl. Kom hem med några rea-fynd. Var på jakt efter en mössa med Mumin på,men de får tydligen inte ens in den till mindre Lindex-butiker. Hmpf. 

Nåja,efter stan for vi via Jeppo och hämtade Elias. Sedan till mammas efter lillsyrran. Så vidare till pappas där vi träffade min faster och hennes man! Satt några timmar där,tills R hämtade Elias. Benjamin kom på att han skulle sova över hos Wilma och Filip (syrrans barn),så där är han nu och jag är helt ensam hemma. 

Imorgon blir det då Cafe Panorama (vattentornet),samt att kära Jessica kommer på kvällen! 

Onsdag åker Benjamin till pappas,och om vädret tillåter sticker jag,R,och Elias iväg till Kälviä och Djurparken de har där. De har många gamla traktorer där,så jag tror Elias kommer trivas :) 

Fick köpa nya blommor idag till utsidan. Haha,har nog BRUNA fingrar trots allt. Nå,sista € jag lägger dit! Dör dessa,så let it be so.
En froggy som B återupplivade :P


Kisse,nån som vill ha?



Lindex fynd
Tiimari-uggla :P

Lindex -70% :D
Ja,i know,fatso.. Men topp från loppis :P
Nej nu blir det film.. 

Tjo!

Inga kommentarer: