fredag 26 juli 2013

In lööööve

Phew,vilken het dag. Vill verkligen inte klaga,men finns det seriously inget mittemellan? Endera svinkallt,eller FÖR varmt. 

Hursomhaver,var till loppis med våra grejer. På måndag ska jag dit och fixa till bordet,kanske lägga till något osv. 

After that så blev det villan där pappa,Elin och Elina var. Var ute och paddlade kajak med Elias,och Benjamin med Elin. Spännande tyckte Elias åtm! :) 
Jag rann bort i svett,så jag var och tog ett svalt,men otroligt skönt dopp! 


Let's go



Var via mammas en sväng också. Lekte i gräset med min kisse. Han är så otroligt söt! Och fet haha. Den andra stackarn skulle vi vilja avliva,men får inte för Elin. Han är pigg,men väldigt liten. 




Syskon.

 Fick mitt paket från H&M också. En trevlig överraskning! Trodde handdukarna skulle vara små,eftersom dom kostade 1,95 för ett 2-pack. Men de visade sig vara stora,och mycket finare i verkligheten än på bild. I'm in love

Ah. Mössan fick jag på posten :)
Nu somnade Elias,så snart blir det en dusch,sedan soffan. Ska bli skönt,denna dag har känts lång. Men trevligt har jag haft!

Inga kommentarer: