söndag 21 juli 2013

Cure

Ah,har nog hjälpt att skippa utfarandet,för nu har jag bara lite äcklig slemhosta kvar. Annars riktigt finemang! 
Idag blev det städning (som jag menat göra igår,och i Fredags). Skurade tillochmed upp Elias matstol,golven osv. 
Lagt en del kläder till salu,packat sålda kläder. Business! 

Nu ikväll har jag kollat film med mamma. Och ritat lite tillsammans med Benjamin som kom hem runt 7. Elias kommer hem först imorgon. 

Sent igårkväll ringde lillsyrran och berättade att hon,pappa och Elina ska åka iväg till Turkiet den 1:a Augusti. Spoiled brat! :D

Romeo hade en dålig dag.



Nellie var sur :D

10 minuters kludd :)
Annars,varför blir vissa ord till länkar numera här på blogspot? + att det kommer nån jävla felkod när man ska publicera inlägg?! 
Pah.

3 kommentarer:

Ninozia sa...

Felkod kommer för mig om jag försöker lägga ett <3 åtminstone i rubriken. Kanske när de e nå konstiga tecken? Störande iaf :S Annars har jag inte haft några problem. Använder google chrome.

Johanna sa...

Konstigt. Har it använd na märkli symboler eller na :O tå ja trycker på publicera så komber e upp att di it kuna slutföra åså en kod :/

Johanna sa...

sama kommer tå ja ska skåda inläggslistan.