torsdag 4 juli 2013

Spelar sönder..

Ehum,Torsdag. Ingenting speciellt att berätta direkt. Förde Benjamin till pappas i förmiddags,sedan på kaffe till Jeppo,sedan mammas samt fiske. Där var den dagen. 
Imorgon är det Fredag,troligen blir det utgång ändå.

Har en liten kille som numera ska sova hos mamma. Helst så nära som det bara fysiskt är möjligt. Måste vara någon sorts separationsångest,hör väl till 2-års åldern. Han blir totalt galen om jag lämnar honom typ åt mommo och sticker iväg. Gråter och skriker. Och nu detta,sova hos mamma. Visst är det mysigt,men vill inte att det ska bli någon vana. 2 nätter har han sovit med mig denna vecka. 

Männen i mitt liv!
Delta i tävlingen,inte kan vi göra det såhär enkelt för Nina att vinna ;) http://johannalainen.blogspot.fi/2013/06/tavling.html


Ska nog kasta mig i soffan nu,är kaputt. Men först,en låt jag spelar sönder totalt..den är så fin! 



Inga kommentarer: