tisdag 30 juli 2013

Pigs

Gah,fick städa halva dagen,gud vilka grisar som bor här!
Måste småstäda varje dag,annars blir det totalt kaos.

Var till pappas en sväng,och kollade så min bror kommit hem helskinnad från Rockoff :P Tog massa bilder med syrran,helt sjuka vissa av dem haha..

Förde Elias till mommos efter det,och vidare till Jeppis. Var till Lindex först,och såklart fastnade en del i handen. Men allt var på -70% så det blev inte många slantar.
Blev underkläder till mig,en tröja till Elias och strumpor. 
Efter det till loppis och fylla på bordet. 

Så gick jag väl en timme vid Halpa-halli för att fördriva tid. Mötte upp Melissa utanför bio,och 20 över 9 började filmen. 
Den gick väl att kolla,men någon enormt bra film var det inte. Hoppade iaf till 1 gång :D
+ att jag fick mina biopopcorn :P 

Fick en dusch när jag gick från bion till bilen,typ 50 m. Var helt genomblöt. 

Kul att köra hem i mörkret utan ljus på bilen. Wooh!

Puss


Grrr

Fick min 14:e muminmugg på posten igår också. Vann den på Huuto för 4,5 + frakt 3€. Haha postavgiften blev tydligen 5,30 så kvinnan lämnade inte med mycket cash. 



Nu ska jag tömma Elias klädskåp. 

Tjing!

Inga kommentarer: