torsdag 7 maj 2015

Bad hair day?

Ohyes! Torsdag it is,och dagen har vi spenderat i Jeppis. 
Blommor inhandlades (de kommer troligen dö innan sommaren är här),hårfärg,food,samt lite klädfynd till mig. 

Ja,jag hade då fantiserat att få lite ljusare hår nu till sommaren. Krhm,avfärgade först,det ändrade inte avsevärt.. Så vad gör man då? Jo,smäller dit en blondering. Resultat? Vit i hårbotten och resten orange. Goda råd var dyra,skulle aldrig våga visa mig så i en affär. Men räddaren i nöden var såklart MAMMA. Hon hade hårfärg i lager. Så tredje gången gillt så blev det iaf så pass så att jag täcks visa mig bland folk. Går mot det röda hållet. Men det får vara såhär nu,solen bleker ju i sommar. 

Sagan är läst,och sonen i säng. Ska läsa en stund innan jag bänkar mig framför Finland-Slovenien. 

Sådär på tal om youghurt så köpte jag ett par Jeans i strl 38,och de passade! Happy happy joy joy.

Imorgon är det Fredag,barnfri helg. Ska iaf till Kaabi,så får vi se vad som sker :) 

Hej!





Elias gav mig en blomma,ack


Haha,nya sunk-pants!

Syns myyyyycket bättre i verkligheten. 

Inga kommentarer: