söndag 17 maj 2015

Sopa

Hejjjee. Har krupit ur min Kaj-bubbla,och konstaterat att det är Söndag,och ny vecka på inkommande. 
Har en del inplanerat denna vecka. Börjar med jobb imorgon,kortare dag. För klo 13 ska jag ju infinna mig vid YA i Vasa. 
Jag med min förmåga att köra vilse trots gps,kommer ju helt säkert att komma för sent. Kanske man skulle starta redan ikväll för att vara på den säkra sidan ? hah. 
Börjar känna av nervositet kan jag säga. 

Har "pysslat" här ikväll,av sånt som andra kallar skräp :D Hittade en hylla,en gammal trälåda + massa glasburkar och flaskor,som jag ska pyssla ihop nåt av. 

Nåja,sagan är läst,och Elias i säng. Återstår väl att duscha,äta nåt,och läsa. 

Btw,om jag varit nervös att få magafari här förut,så är jag riktigt riktigt rädd nu. Syrrans familj som fått det. Helveteeee.

Bajs. 




Inga kommentarer: