måndag 18 maj 2015

Intervju & nytt skrot.


Nåjaa. Måndag snart till ända. Har varit en rätt stressig dag måste jag säga. Först jobba nån timme,sen hem,byta kläder,och iväg mot Vasa. Fast jag for i god tid så kom jag ändå försent. Orsaken? Jag hittade inte stället! Själva YA kan man väl inte missa konstaterade jag där,men området var ju stort som fan (för en lantis som jag). Gick av och an som en vilsen höna,tills jag fick ge mig och gå in till nån info och fråga. Fast hon förklarade så tog det ytterligare 10 minuter innan jag hittade stället. Trög,nej inte alls. 

Själva intervjun gick helt bra. 

Fick nya piercingar i lådan idag,så nu har jag många näspiercingar att slarva bort. 


Elias somnade nyss,och jag sitter och mår apa. Stegring,huvudvärk,och illamående. Magafari tar oss helt säkert. Bara att vänta på eländet. Blä! 









Inga kommentarer: