söndag 31 maj 2015

Helvete.

Urk-feelis idag. Anledningen är att jag nu fått detta elände till "magafar". Trodde jag skulle klara mig,men nej. Fick springa och dyka i wc en 2-tiden inatt. Och efter det har jag legat och svettats,mått illa,och haft magkramper. Fyfan! 
Värsta skiten man kan ha. Idag är jag inte helt 100 heller,mår illa med jämna mellanrum. Så,får stanna hemma imorgon,tänker inte smitta ner åldringarna på jobbet. 

Annars då? Före detta elände,så hade jag flickorna här. Kollade ännu en Step-Up film,och lekte loss med uppvärmda färgpennor. Såg en video där en tjej sminkade sig med färgpennor,och såklart skulle det ju testas,och visst funkade det fint! Kan ju absolut inte sminka mig,så resultatet blev ju inte så bra hah. 

Nu först blev jag hungrig,kanske man vågar äta nu?


Bye. 


Inga kommentarer: