torsdag 21 maj 2015

Materiell lycka?

Finns den? Enligt mig,så JO! Gud vad lycklig jag blev imorse när jag strosade vid Erkin-Halli,och konstaterade att de hade fått in vaxduk med trämotiv/brädor. Omg,så otroligt fint! 
Hittade en jacka också,precis en sån jag sökt. Helt vanlig svart,vindtät. För en femma blev den min! 

Vad haro annars skett? Hmm,idag är första dagen jag mår helt ok. Har mått så otroligt illa de senaste dagarna så UH. 
Har iaf målat farmors telefonbord,samt gjort decoupage på den. 
Fick även hem foton jag framkallat,samt att "klänningen" från Ebay kom. Snarare en tröja enligt mig,men den är så himla skön!

Imorgon ska vi plantera lite kryddor är det tänkt,Elias är ju gärna med och hjälper. Villaliv lär det bli imorgon också,blir säkert nice!


Bilderna får stå för resten. Adjö. 





Lavendel,mmm 




Inga kommentarer: