måndag 20 juli 2015

Animalisk bomb.

Hey,Måndag idag. Helgen kom och for som alltid,eeheh. Lördagen spenderade jag sist och slutligen vid villan i gott sällskap! Åt fantastiskt god mat,badade tunna,doppade oss i sjön osv. 
Igår blev det villan igen,god mat och mycket folk! Badade tunna igen,så himla skönt! 

Idag har Benjamin börjat i simskolan,och jag stack iväg med Elin och Wilma på storloppis i Jakobstad. Hittade faktiskt nada,men fick träffa Nina & Janina som var där och visade upp AVON-produkter osv. Nåja,jag köpte faktiskt två produkter av dem. 
Sen hemåt,hämta Benjamin,svälla vid mammas,hem,laga mat,baka kokosbollar,läsa saga,Benjamin i säng,slösurfa,och NU tänker jag kasta mig i soffan.

Imorgon måste vi till pappas,och säga hejdå till svenskarna som åker hem. Men vi ses snart igen ;)

I brist på andra bilder så slänger jag upp mina babes,som kommer bättre överrens nu. 

Aloha. 





Inga kommentarer: