fredag 3 juli 2015

Because i can.

Med lite mumsig fakta önskar jag alla en trevlig helg! ;)




SEX, HÅNGEL & KÄRLEK:
Vem kysste du senast? - Minns inte,Elias kanske? Liksom på kinden.
Är du ihop med någon? - Nej.
Har du haft sex med någon på första dejten? - Ja.
Älskar du någon? - Familjen & mina barn givetvis.
Den yngsta du hånglat med? - Jaa,några år yngre än mig.
Den äldsta du hånglat med? - haha, 35?
Vad är viktigt i ett förhållande? - Ärlighet,humor.
Har du haft ett långt förhållande någon gång? - Ett på 7 år,andra 3.
Har du många killar efter dig? - haha..Kanske,kanske inte?
Har du haft sex med fler än 5 personer? - Ja.
Kan man vara vän med sitt ex? - Hmm,kanske?
Hur många har du varit ihop med? - 3?
Är du hetero, bi eller homosexuell? - Hetero. Visst kan jag tycka att kvinnor är vackra,men det gör ju mig inte till homosexuell.

PERSONER:
Vem saknar du? - Just nu så är det mina barn. Jessica.
Vem hatar du? - Jag hatar ingen. Har spenderat allt för mycket tid på att hata folk. Tar bara energi av mig,ingen annan! 
Vem ringde dig senast? - Wilma.
Vem ringde du senast? - HVC
Vem smsa dig senast? - Wilma
Vem litar du mest på? - Mamma och pappa såklart!
Vem drack du med senast? - Robert
Vem festar du helst med? - beror på.
Vem vill du träffa? - Just nu så skulle det sitta med Jessica :D
Vem ska du träffa imorgon? - Robert,elias.
Vem umgås du mest med? - Mamma,syrran,alla kids.
Vem kramade du senast? - Elias
Vem ringer du när du är ledsen? - Mamma
Vem bråkade du med senast? - Filip haha :D
Vem såg du senast? - Har inte sett någon än idag.

I ÅR HAR DU:
[x] Lärt känna någon ny
[ ] Rökt vattenpipa
[ ] Varit på en festival
[x] Blivit kär
[ ] Gjort slut med någon
[x] Blivit dumpad
[x] Kysst en främling
[x] Varit på en konsert
[x] Slagit någon
[x] Sagt "jag älskar dig" till någon
[x] Erkänt dina känslor för någon
[ ] Haft en trekant
[ ] Sovit i tält
[ ] Flyttat
[x] Gråtit över en pojke
[ ] Varit vaken en hel natt

HAR DU NÅGONSIN:
Blivit kär i en kompis? - Nej.
Sårat en kompis? - Ja,tyvärr.
Sagt "hora" till någon? - Ja,så omoget.
Kallat någon för "bög"? - Ja,omoget det också.
Retat någon? - Ja.
Krossat någons hjärta? - Ja,and i'm sorry.
Fått ditt hjärta krossat? - Japp.
Gjort något riktigt elakt? - Tyvärr har jag en tendens att agera före jag tänker.

Skämts över dig själv? - haha ja.
Kört bil? - Varje dag.
Åkt flygplan? - Jopp
Hånglat med en tjej? - Ja.
Festat en hel natt? - yes!

UTSEENDE:
Är du utseendefixerad? - Njaa,nej.
Har du färgat håret? - Många gånger.
Vad är din naturliga hårfärg? - Guldblont.
Använder du lösnaglar? - Nej.
Använder du löshår? - nej.
Sminkar du dig varje dag? - Om jag ska träffa people så jo.
Vad är din ögonfärg? - Blågrön
Är du nöjd med ditt utseende? - nej.
Vad har du för stil? - Blandat.
Är utseendet viktigt? - Kanske.
Beskriv din drömkille: Finns ingen ;) 

FAVORIT:
Band: Seether,Three days Grace,DBA.
Låt: Ahh,finns ju såå många.
Film: Samma som ovan.
Artist: Amy Lee.
Skådespelerska: Christina Ricci.
Skådespelare: Charlie Hunnam,Jensen Ackles.
Färg: Alla nyanser av blått!
Maträtt: Spenat,tortillas.
Land: Finland givetvis.
Ord: "Alltså på sant?"

NU:
Vad har du gjort idag? - Städat hela lyan,fönstershoppat på nätet.
Vad har du på dig? - Bara en lång top.
Vad gör du? - Skriver detta?
Vad ska du göra imorgon? - Slappa,läsa,kolla tv. 

Inga kommentarer: