fredag 24 juli 2015

Virkat.

Godkväll. De flesta trängs väl i Jeppis nu kan jag tro,men det känns faktiskt skönt att bara vara hemma. Har haft en riktigt jobbig dag kan jag säga. Jag är trött,kidsen är trötta (= extremt mycket tjafs,slagsmål,gråt,gnäll..) Mina kära barn var uppe redan före 06 imorse,så jag visste ju att denna dag skulle bli lajbans (?). 
Nå,de somnade nyss båda två. Får hoppas vi sover liiite längre imorgon.

Nå,har varit till bibban,handlat,och till villan och simmat nu ikväll. Riktigt skönt! 

Ändrade planer blev det för resten av helgen också. Mamma erbjöd sig att ha mina kids över natten,om jag sticker iväg på KAJ med lillsis imorgon,så det blir Jeppisdagar ändå. Fint så. 

Idag fick jag äntligen klar Elias virkade traktor. Har fått tillbaka virklusten tillfälligt iallafall. Den är lite sned alla vägar,men sonen är nöjd och det är ju huvudsaken!

Ha en fin Fredagkväll alla!





Skulle behöva ny simdräkt,säkert 10 år gammal denna mahah.

Inga kommentarer: