söndag 26 juli 2015

Dille.

Söndag,regnig sådan. Blev lite sent igår,så har inte ens fått på mig kläder än idag.
Var ju som skrivet på KAJ i skolparken. Förbannat mycket folk,så varken såg eller hörde något,förutom låtarna. Nå,har ju sett dem 4 gånger nu,så borde ju veta hur de ser ut!
Läste att de uppskattade besökarantalet till 9000-10000. Förvånar mig inte alls!

Kom oss hem typ runt halv 11,kollade en film,och stupade sen i säng.


Sådär annars har jag fått dille på något annat än ugglor. Nämligen vimplar. Så fina,så jag ska ha dem överallt hah. Vem säger att de bara hör hemma på kalas och fester? 
Har gjort en i tapet,och flera ska jag göra. 

Ska småningom sticka till mammas och hämta mina vandaler,sen blir det nog bara söndagsmys. 

Anyway,ha en skön söndag alla!











Inga kommentarer: