måndag 27 juli 2015

FB fynd.

Hejåhåå. Måndag snart till ända,och jag är sååå trött av någon anledning. Har inte gjort ett skit idag,så fattar inte var tröttheten kommer ifrån? Ber till högre makter (?) att jag inte blir sjuk,för det har jag inte tid med. Skrev ju att vi ska på resa,och den resan blir till Luleå,och självklart Haparanda (IKEA) på hemvägen.
Menar starta tidigt på Torsdagsmorgon mot Luleå,sover en natt hos min faster,och sen mot Haparanda och IKEA,och sen lär vi vara hemma på Fredagskvällen. Kort,och intensivt,men det blir nog bra! Får ju se något annat en stund iaf. 

Ska kolla lite på affärutbudet i Luleå nu på nätet. Självklart har jag varit där många gånger förut,men har ju ett minne som en guldfisk ungefär. Lagerhaus ska jag iaf helt säkert till!

Nå,idag fick jag hem två böcker jag fyndat på FB-bokloppis. 2 muminböcker för 10€ inkl.post. Inte dyrt enligt mig! 

Nej,nu ska jag lalla på nätet en stund. Ha de!



Inga kommentarer: