fredag 17 juli 2015

Stackare.

Undrar vad som skett med min bebis-Aaron? Redan när jag hämtade hem honom sade ägaren att han troligen lekt med en geting,och blivit stucken nära halsen. 
Extremt svälld,men hon trodde iaf att det skulle gå över. Nåväl,väl hemma så gick det hål på denna svullnad,och ut kom det massa var.

Svullnaden gick ner,men det lämnade ett område utan hår där "bölden" varit. Ser ut som ett sår,men det verkar inte infekterat eller så. Smörjde dit nån sorts infektionssörja,men den slickade han ju bort. 

Han verkar iaf inte medtagen på något sätt,utan är som vanligt. Men skulle ju va lajbans att veta VAD som skett. 

Annars går det super med bebisen min. Han är så himla sällskaplig så det nästan är löjligt haha. Ska sova med mig,eller Benjamin. 


Sådär annars har det inte skett ett dugg. Bara lallat på som vanligt. Var till villan i förrgår och tog årets första dopp,men fan vad kallt det var! Och igår fick jag äntligen städat ur min bil! Hallelujah. Efter det städades lyan också. 

Fredag idag,och barnfri helg. Lär inte bli någon vild helg,är alltför trött. 
2 mattor skulle iaf behöva tvättas,så det ska iallafall göras ihelgen. 


Tjolabaluu,trevlig helg alla!




Morgonmys

Inga kommentarer: