fredag 11 december 2015

Busy day.

Nu måste jag nog säga HOHHO,vad trött jag är. I kropp och knopp! 
Har varit i skolan,och stått så gott som hela dagen. Men det gör ingenting,jag trivs så himla bra med det vi sysslar med nu! Paradise.
Har vattnat blommor,dekorerat blomarrangemang,övat på att packa,gjort rosetter,haft försäljning,spraymålat skyltar osv. Hur kul som helst! Nästa vecka har vi julbasar,sväng in om ni har vägarna förbi!

Nu ikväll har vi haft besök av älskade Jessica. Hon fick agera sagotant åt kidsen,så jag fick dammsuga. Vad skulle jag göra utan henne?! Hon hade också med sig presentkort till Maxifun till både Elias och Benjamin. Så dit ska vi troligen i mellandagarna!

Imorgon blir det full rulle,med barnkalas,och sen ett litet kalas för mommo och syrran. 

Ska slänga mig i duschen nu,sen kasta mig framför The walking dead. 

Ha en fin helg!













Gårdagens arrangemang :)


Fick ta hem från skolan :) 

Från Combo-loppis! 

Inga kommentarer: