tisdag 29 december 2015

Nytt nytt nytt

Nu när året 2015 närmar sitt slut vill jag ha NYTT. Allt ska vara nytt! Nya gardiner,nya dekorationer i lyan osv. 
Har plockat bort det mesta som riktigt skriker JUL. Stjärnan och gardinerna får väl hänga kvar tills efter nyår. Har också massa hyacinter som nyss börjat blomma,samt min amaryllis. 

Fingrarna kliar och jag skulle vilja pyssla ihop något nytt! Men hittar faktiskt inget som man kan fylla ut "tomheten" med efter jul. För det känns tomt på något vis. Jag vill göra ny dörrkrans bla,nya arrangemang,nytt i ljusslingan jag har i inredningsstegen. Hmm,måste surfa vidare. 

Ett projekt har jag iallafall på gång,och det är min Ikea Bekväm pall jag fick i julklapp. Den är ju i obehandlat trä,så den ska få nåt varv med färg. Ska sticka iväg till Kaabi bara jag får tvättat bort hårfärgen. 

Annars inget nytt direkt. Var till Jeppis igår på rea. Fyndade en mjuk och härlig stickad tröja till mig själv,och en tröja till Benjamin,från Lindex såklart. 








Inga kommentarer: