tisdag 1 december 2015

I brist på annat.

Det har inte hänt något intressant,förutom att mina ögon rinner,är röda och allmänt eländiga,hostan gör ont och smakar rent ut sagt anus,snoret rinner och jag är halvdöv. Gotta love förkylningar?!
Därför gott folk tänkte jag haka på Cindys bloggjulkalender! Kanske inte alla,men några utvalda. 



Jaaa-a,alltså jag har ju två tatueringar redan,en på vaden och en på skulderbladet. Den på vaden är en liten ogenomtänkt ros,med minimala tribaler.. Totalt meningslös egentligen,men den är ju inte på ett ställe som stör direkt. 
På ryggen har jag ju ett hjärta med ett B inuti,och nåt krimskrams runt. Denna har jag länge velat göra om,men heyy det kostar. 

Anyway,till frågorna ,tatueringar jag KAN tänka mig : 




Sönernas namn skulle jag kunna tänka mig att ha såhär (dock inte på foten): 




Vad jag inte kan tänka mig


  1. Tatueringar på magen. Har liksom ingen sådan mage + att jag har massor med bristningar. 




2. I ansiktet,WHY oh why?!


3. Svank-tatuering. HUR snyggt är det liksom med "kuddar" på sidorna? Nej,tänkte väl det. 




Inga kommentarer: