onsdag 23 december 2015

Mommo

Gokväll. Dagen före julafton,uuuh spännande! Vet inte vem som är mest pirrig,jag eller kidsen? 
På dagens program har det varit pepparkaksbak. Överväger seriöst att baka pepparkakor i typ trolldeg,och sätta fram varje år som skådebröd,ingen äter ju dom när de väl är klara. Bara degen haha.

Efter det så blev det mommos,och jag förde Ben till sin pappa. Handlade hem senaste 101 ideer (tidningen alltså) och där hade de tips om hur man återbrukar mormorsdukarna. Så det har jag sysslat med ikväll,med varierande resultat. Mamma hade en hel hög med såna som bara samlade damm,och jag tog tacksamt emot! 

Elias har somnat,och jag ska slänga mig framför några avsnitt TWD. 

Önskar er en GOD JUL,njut av varandras sällskap,det är ju det bästa med julen!

Puss och hej!





Inga kommentarer: