söndag 6 november 2016

1. Bästa frukosten?
När man får äta i lugn och ro,och inte behöva stressa iväg. Kaffe,rostat bröd och kokta ägg.
2. Aldrig dricka ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Dricker varken vin eller drinkar längre,men hmmm. Aldrig dricka vin kanske?
3. Om du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken skulle det då vara?
Svart
4. Bästa uppfinningen?
Wc? 
5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Tålamod,och att kunna säga nej?
6. Vad ska dina barn heta?
Har ju Benjamin och Elias redan,men OM jag någonsin får ett till (vilket jag verkligen hoppas) så blir det endera en Nicolina,Vanessa,eller en Nathalie. Pojknamn hmmm Adrian,Liam,Noah.
7. Du får välja, vilken stad eller vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Tror nog jag väljer Finland,och där jag bor nu. 
8. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer lyssna på musik?
Aldrig mer få lyssna på musik. 
9. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Rappakalja?
10. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
Jobba på nån fabrik. Samma dag ut och dag in,nej tack!
11. Du fick ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Kokosolja,inte direkt en skönhetsprodukt men ändå.
12. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
13. Vem känner dig bäst och varför?
Mina syskon kanske? Umgås så gott som varje dag. 
14. Vad står på din shoppinglista till vintern?
Nya vinterskor!
15. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
Villan kanske,eller bara ut och köra. 
16. Vilket mål jobbar du mot just nu?
Att komma mig igenom min utbildning med förståndet i behåll.
17. Vad vill du bli när du blir stor?
Jag är ju stor,och har ännu inte klart för mig haha. 
18. Om du skulle skaffa dig en hobby, vad skulle det vara?
Har ju mitt pysslande,men skulle gärna virka mera. 
19. Kakor, chips eller godis?
Inget av dom? Föredrar popcorn.
20. Vad är det fulaste respektive finaste ordet du vet?
Kvida haha,så fult. Mamma är nog det finaste ;)

Inga kommentarer: