onsdag 9 november 2016

Return from the dead.

Hello! Trots tystnaden så är jag vid liv. Sådär halvt iallafall. Livet tycks segra än en gång!
Var som skrivet till fabbo doktorn i förrgår,och fick mina astmamediciner. Känns fortfarande som någon skulle stå mig på bröstkorgen,men jag får ju lite bättre luft iallafall. Hostan skulle kunna dra dit pepparn växer,den är inte god alls! 

Var till staden Jakobstad idag,i god tro att jag var tillräckligt iskick. Men nu har jag mer tungt att andas än igår. Nå,maten är hemma så vi klarar oss nån dag.
Från loppis kom jag hem med en bok ,lite pysselgrejs.. Inte desto mer. 

What else? Fått i uppgift av pappa att paketera 140 julklappar,och vi har paketerat eeeeh 24? Men vi kämpar på,får ju betalt ;)

Att Trump blev USA:s president tänker jag nog inte kommentera desto mer. Inget vi kan påverka,så bara att acceptera och se vad han har att komma med. 

Är annars rätt less. Främst på att jag inte får gjort någonting! Menar främst med mina studier. Står och stampar på samma ställe känns det som. Skulle behöva nöta in ogräs,träd osv på latin,men jag har liksom inte orkat! 



Fick en teckning av syrran! Hur fin?! Måste hitta ett bättre ställe åt den. 

Inga kommentarer: