tisdag 15 november 2016

Buketter & ett fynd

Godkväll! (tycker jag börjar varje inlägg med samma ord...) 
Ute kommer det snö,och blåser rätt ordentligt. 
Var till Vasa idag som skrivet,och vi började med att tillverka rosetter till de kommande julkorgarna. Lallade på med det fram till lunchen ungefär. 

Sen började jag och Linnèa gå igenom blomkylen. Fanns massor av snittblommor,som bara skulle lämna dit och mögla,så vi tog chansen och övade på spiralbuketter! Det jag har svårt att få till är inte själva spiralen,utan att få blommorna att hållas på sin plats när jag binder. Nå,det är en sak som måste nötas in. 

Efter att ha gjort 2 buketter så sprang jag genom Combo-loppis. Hittade bara en tröja till Benjamin,och ett par mjukisbyxor till mig. Seriöst,vem säljer ett par Nike-pants (äkta eller inte,idgaf) för 0,40€? Tur för mig iallafall,och jag fullkomligt älskar dem!❤ Ser inte alls använda ut. 


Imorgon tror jag att det blir Jeppis,om det inte är alltför halt. 

Puss och hej!


Fjädersparris,Eucalyptus,Läderblad,Brudslöja,Nejlikor (helt fantastisk lila färg!) och kryss.
🌾
Nejlikor,Blårisp,Läderblad,Brudslöja


0,40 € kärlek

Inga kommentarer: