tisdag 1 november 2016

Rubbish.





Godkväll! Bara jag som är helt otroligt seg efter att ha ändrat klockorna? Brukar inte känna av det desto mera,men nu på kvällarna är jag totalt död. 
Men jag vänjer väl mig så småningom. Pojkarna är ju uppe klo. 06 på morgnarna just nu,gäsp!

Idag var jag en sväng till Vasa. Var med på en lektion som jag fattade 0 av,men jag fick ju träffa 3 av mina klasskamrater! 
Babblade med vår lärare i samma veva,och fick gnällt till oss lite närstudier. (nå gnäll och gnäll,men konstaterades att vi har bort mycket)
Efter det så besökte jag Combo-loppis. Var på jakt efter Kuoma-skor till Elias,och efter att nästan ha gett upp hoppet så hittade jag ett par! Sista gången,på näst sista bordet,vadå tur?
Ett par jeans för löjliga 50 cent blev det till mig också,samt påsar med pysselmaterial. Andras skräp är min skatt hah! Perfekt till mina kransar,och billigt. 

Imorgon ska jag besöka nya Jakob center,spännande!

Ha de



Krafs



"Nya" jeans ja peppuni ja fläski

Klott

Inga kommentarer: