onsdag 2 november 2016

Jeppastan

Iltaa! Onsdagkväll,och jag är lika kaputt som de senaste kvällarna. 

Idag blev det das jeppis. Lallade på HH,Lindex samt besökte det nya centret. Blev förvånad över H&M:s storlek faktiskt. Seppälä lyckades jag inte hitta haha. Sökte dock inte så mycket heller. Måste dit igen nån dag när jag har mera tid på mig. 

Sen blev det såklart Amida-loppiset. Hittade en tröja till Benjamin,en bok,samt en mössa till Elias som jag trodde skulle gå hem,men han hatade den. Surt haha. Lite julpysselstuff kom med hem också såklart.
Efter den rambambulan så var jag och Elias på öppet hus hit till skolan. Jag är så glad att jag fått gå i den skolan,och att Benjamin nu får gå i den. Så familjär,och mysig!

Imorgon startar Karjala-cup,och det ska såklart ses! Sen är det igen Fredag,och en barnfri helg. Blir nog lugnt skulle jag tro. Blir kanske en dejt vid Maanas. 

Nyt ---> Vikings!


Inga kommentarer: