onsdag 23 november 2016

Hubbabubba

Lillördag,igen en gång. Snart är det helg igen!

Idag blev det då das Vasa och skola. Har bundit buketter så gott som hela dagen. Spiralbukett klarar jag väl av,men nu när det kom till att binda en nivåbukett så tog det stopp. En riktig utmaning för mig märkte jag. Såklart,materialbrist (hade inte så mycket att välja på) kan jag väl skylla liiiiite på,men det är helt klart en sak jag måste öva på!
Är definitivt inte nöjd över mina buketter,nästan så jag skäms lite,men visar ändå upp dem.


Efter bindandet sprang jag igenom Combo-loppiset. Hittade sötaste duschtvålen och handkrämen,i behändig pumpflaska. Doften älskar jag,doftar godis (hubbabubba tuggummi). 2 pyjamas hittade jag till Elias,nya julgardiner,och lite småkrafs. 

Imorgon blir det leverans av en krans till Pernilla,och en kaffe på samma gång. Sen på Fredag trallar jag iväg till Jeppis.


Ha de. 






Inga kommentarer: