tisdag 10 januari 2017

Agda.

Iltaa! Segare än den segaste just nu. Blev tidig morgon mot vad vi är vana vid. Elias blev såklart sjuk i Söndags. Han hade feber,och fick hosta. Så igår lallade vi bara på här hemma. Idag blev det skola för mig,tack vare att Elias fammo ställde upp och hade Elias! Oändligt tacksam! 

Blev lite teori,och sen hann vi även med lite praktiskt. Nivåbuketter,det som jag verkligen har svårt med. Jag gör dem oftast för kompakta,och de ska vara luftiga. Men en fick jag väl till något ditåt!
Fick även ta hem en höna,som typ varit i lager vid skolan flera år haha. Agda från Cult design. 

Efter det så hann jag springa igenom Combo-loppiset. Hittade en skrikrosa huppari till mig,men hmmm,kanske inte riktigt min färg ändå. 

Ska slösurfa lite till,sen blir det nog soffan. 

Hej. 




Det våras i Vasa? 

Paradise






Inga kommentarer: