tisdag 24 januari 2017

Binderier & nervositet.

Godkväll. Gäsp,är så fantastiskt trött,så blir nog sängen småningom. Har redan börjat läsa bok nummer 2 av de jag köpte senast,och den är snart slut också. Läser "Shoah",boken som grundar sig på den 9 timmar (!) långa dokumentär som gjorts om förintelsen.

Jau,blev skolan igår och idag. Igår blev det mest teori,samt att vi snittade massa blommor. Idag fick jag gjort 2 begravningsbuketter. Den första (den mer gröna) blev mer som en bulle än en begravningsbukett,men den andra blev lite bättre.

Efter det sprang jag genom Combo-loppis,och hittade sötaste brickan ever! Helt kär ❤

Imorgon måste jag väl till Jeppis,trots att jag hellre skulle sitta hemma. Sen en ledig dag utan måsten på Torsdag,och sen på Fredag börjar jag praktiken. Är nervös faktiskt,det förväntas ju att jag ska kunna någonting denna gång haha!

Ha de.








Kollade på deras hemsida,och där var den för typ 23 €,min kostade 2€ :D



Inga kommentarer: