fredag 13 januari 2017

Fredagen den 13:e



Goddag. Tydligen Fredag igen en gång! Denna vecka har farit i ett HUI tycker jag. 

Igår var jag som jag tidigare skrev till skolan. Hann med 3 bordsdekorationer. Och jag kan äntligen säga att jag är på god väg att få in tekniken. 
Den första (den röd-vita) blev sämst,för att jag hade alldeles för låg oasis-bit,och den var inte fastsatt tillräckligt. Men man lär sig av sina misstag,och de två sista blev mycket bättre. Som tema hade jag vår och påsk.

Hittills idag har jag bara suttit vid datorn och gjort en presentation till min kompensering. Så nu borde jag vara klar med allt material jag ska presentera. Bara att försöka öva in växter nu. Den 3.2 är det tänkt att jag ska presentera.

Ska småningom hämta Elias,och sen föra honom till Jeppo. Ikväll kommer Maana & Roger hit på lite sväll. Blir kul!

Ha en fin Fredag alla!







Inga kommentarer: